BREMBO

P 49 020 - Piduriklotsi komplekt, ketaspidur

47.48

Tarne järgmisel tööpäeval
Check shipping rates
Lihtne tagastada

See komplekt on mõeldud ühele sillale.

  Mõõtmed ja suurus
Laius 110.1 mm
Kõrgus 57.2 mm
Jämedus/Tugevus 14 mm

  Specs
tootekoodile P 49 020
Kulumishoiatus kontakt koos akustilise kulumishoiatusega
Pidurisüsteem Sumitomo
WVA-number 23354
Kulumisnäidikute arv 2 p.Sild
Weight 1.14 Kg
Barcode: 8020584053577

Saatmiskulud

Riik:  


Kohaletoomine DHL kulleriga
19 september
€22.19


43.63

järgmisel tööpäeval

ATE® 13.0460-5834.2
Piduriklotsi komplekt, ketaspidur

Kontrolltähistus: E9 90R-01247/202 MAPP-code olemas: Kulumishoiatus kontakt: koos akustilise kulumishoiatusega Piirangutega toode/piirangu info: koos lisadega Pidurisüsteem: Sumitomo Jämedus/Tugevus: 13 mm Laius: 110.1 mm Kõrgus: 57.2 mm Kulumisnäidikute arv: 2 p.Sild

23.60

järgmisel tööpäeval

BLUE PRINT® ADM54252
Piduriklotsi komplekt, ketaspidur

Esisild Pikkus: 110 mm Kaal: 1.184 kg Jämedus/Tugevus: 12.9 mm Laius: 57.4 mm

23.78

järgmisel tööpäeval

CIFAM® 822-472-0
Piduriklotsi komplekt, ketaspidur

Kontrolltähistus: ECE R90 APPROVED Kulumishoiatus kontakt: koos akustilise kulumishoiatusega Pidurisüsteem: Sumitomo Jämedus/Tugevus: 14 mm Laius: 110.2 mm Võnkumine: koos võnkevähendajaga Kõrgus: 57.2 mm

28.63

28 päeva

DELPHI® LP1074
Piduriklotsi komplekt, ketaspidur

Pikkus: 110.7 mm Pidurisüsteem: Sumitomo Jämedus/Tugevus: 13.5 mm Kõrgus: 57.2 mm

32.08

28 päeva

FEBI BILSTEIN® 16497
Piduriklotsi komplekt, ketaspidur

Esisild Kulumishoiatus kontakt: koos akustilise kulumishoiatusega Kaal: 1.3 kg Jämedus/Tugevus: 13.8 mm Laius: 110.2 mm Kõrgus: 57.2 mm

Kere Mudel Valmistatud Mootori võimsus (Kw) Mootori võimsus (HJ) Mootori maht (cm3)
Coupe MAZDA MX-5 II (NB) 1.6 16V 1998-05 - 2005-10 81 110 1598
Coupe MAZDA MX-5 II (NB) 1.8 16V 1998-05 - 2005-10 103 140 1840
Coupe MAZDA MX-5 I (NA) 1.6 1990-05 - 1994-01 85 115 1598
Coupe MAZDA MX-5 I (NA) 1.8 1994-02 - 1998-04 96 130 1840
Coupe MAZDA MX-5 I (NA) 1.6 1995-01 - 1998-04 66 90 1598

comments powered by Disqus