TRW

DF4728 - Piduriketas

29.53

Tarne järgmisel tööpäeval
Check shipping rates
Lihtne tagastada

 Premium quality   

Kõrgema kvaliteediga piduriketas. Siin on ainult üks piduriketas. Soovi korral vahetada ühel sillal mõlemad kettad, lisage ostukorvi kaks piduriketast.

  Mõõtmed ja suurus
Pidurikettajämedus 9 mm
Tsentri läbimõõt 55 mm
Läbimõõt 269 mm
Kõrgus 64.3 mm
Miinimumjämedus 8 mm

Antud toode on valmistatud TRW Automtive poolt, kus toodetakse ka autokoostajate tehaste jaoks vajaminevaid piduri ja turvalisuse komponente. BMW, Mercedes, Audi, Volkswagen ja paljud teised tehased on valinud TRW toodangu esmapaigaldus detailideks.

  Specs
Aukude arv 5
Värv must
Ava-Ų 55 mm
Piduriketta liik Täis
Keermemõõt 14,5
Pealispind värvitud
Weight 4.324 Kg
Barcode: 3322937475117
Taxcode: 87083091

Saatmiskulud

Riik:  


Kohaletoomine DHL kulleriga
26 september
€35.69


32.47

järgmisel tööpäeval

ATE® 24.0109-0148.1
Piduriketas

Läbimõõt: 269 mm Tsentri läbimõõt: 55 mm MAPP-code olemas: Aukude arv: 5 Pidurikettajämedus: 9 mm Miinimumjämedus: 8 mm Ava-Ų: 14.5 mm Ava-Ų: 100 mm Piduriketta liik: Täis Kõrgus: 65 mm Siseläbimõõt: 170 mm

31.07

järgmisel tööpäeval

BOSCH® 0 986 479 336
Piduriketas

Läbimõõt: 269.2 mm Aukude arv: 5 Pidurikettajämedus: 9 mm Miinimumjämedus: 8 mm Ava-Ų: 100 mm Piduriketta liik: Täis Ratta keskauguläbimõõt: 55 mm täidab ECE-normi: ECE-R90 Kõrgus: 64.3 mm

26.14

järgmisel tööpäeval

BREMBO® 08.5625.40
Piduriketas

Läbimõõt: 269 mm Tsentri läbimõõt: 55 mm tootekoodile: 08.5625.40 Aukude arv: 5 Pidurikettajämedus: 9 mm Miinimumjämedus: 8 mm Piduriketta liik: Täis Väändejõud: 103 Nm Kõrgus: 64.2 mm

19.91

järgmisel tööpäeval

BLUE PRINT® ADT343104
Piduriketas

Tagasild Tsentri läbimõõt: 55 mm Pidurikettajämedus: 9 mm Veljeaukude hulk: 5 -auku Välisläbimõõt: 269 mm Miinimumjämedus: 8 mm Kaal: 4.258 kg Kinnitusaukude hulk: 3 Jämedus/Tugevus: 65.5 mm Ava-Ų: 100 mm Piduriketta liik: Täis Hooldusinfot jälgida:

22.81

järgmisel tööpäeval

A.B.S.® 16545
Piduriketas

Läbimõõt: 269 mm Pidurikettajämedus: 9 mm Veljeaukude hulk: 5 -auku Miinimumjämedus: 9 mm Kaal: 4.15 kg Keskaugu läbimõõt 1: 55 mm Piduriketta liik: Täis Kõrgus: 65 mm

FERODO® DDF705
Piduriketas

  Ei ole enam valmistajalt saadaval

Tagasild Läbimõõt: 269 mm Tsentri läbimõõt: 55 mm Aukude arv: 5 Pidurikettajämedus: 10 mm Piirangutega toode/piirangu info 2: ilma kruvideta Miinimumjämedus: 9 mm Kaal: 9.05 kg Hulgaühik: Komplekt Piduriketta liik: Täis Kõrgus: 65 mm

28.32

umbes 1 kuu

TEXTAR® 92090700
Piduriketas

pakendi pikkus: 30 cm Läbimõõt: 269 mm Tsentri läbimõõt: 55 mm tehnilise informatsiooni number: 98200 0907 0 1 pakendi kõrgus: 15 cm pakendi laius: 28.5 cm Pidurikettajämedus: 9.3 mm Piirangutega toode/piirangu info 2: ilma rattakinnituspoltideta Piirangutega toode/piirangu info 2: ilma rattakeskmeta Miinimumjämedus: 8 mm Kaal: 4 kg Ava-Ų: 100 mm Piduriketta liik: Täis Puurpilt/auguarv: 05/08 Kõrgus: 64.5 mm

26.00

umbes 1 kuu

MINTEX® MDC1190
Piduriketas

pakendi pikkus: 30 cm Läbimõõt: 269 mm Tsentri läbimõõt: 55 mm pakendi kõrgus: 15 cm pakendi laius: 28.5 cm Pidurikettajämedus: 9.3 mm Piirangutega toode/piirangu info 2: ilma rattakinnituspoltideta Piirangutega toode/piirangu info 2: ilma rattakeskmeta Miinimumjämedus: 8 mm Kaal: 4 kg Ava-Ų: 100 mm Piduriketta liik: Täis Puurpilt/auguarv: 05/08 Kõrgus: 64.5 mm

67.82

umbes 1 kuu

DELPHI® BG2884
Piduriketas

Läbimõõt: 268.5 mm Tsentri läbimõõt: 55 mm Sügavus: 64.5 mm Montaa?iviis: kruvitud Aukude arv: 5 Pidurikettajämedus: 9 mm Miinimumjämedus: 8 mm Piduriketta liik: Täis

Kere Mudel Valmistatud Mootori võimsus (Kw) Mootori võimsus (HJ) Mootori maht (cm3)
TOYOT CARINA E (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-03 - 1997-09 129 175 1998
Saloon TOYOT CARINA E Saloon (_T19_) 2.0 GTi 16V (ST191_) 1994-03 - 1997-09 129 175 1998
Saloon TOYOT CARINA E Saloon (_T19_) 2.0 GTi (ST191_) 1992-04 - 1994-02 116 158 1998
TOYOT CARINA E (_T19_) 2.0 GTi (ST191) 1992-04 - 1994-02 116 158 1998
Cabriolet TOYOT CELICA Convertible (_T20_) 2.0 i 16V 1993-11 - 1999-08 125 170 1998
Originaalosa number


comments powered by Disqus